torsdag 5 mars 2009

Massor med nyinkommet!

Ikväll har jag öppet för första gången "på riktigt" och det har kommit en hel del kunder hit, både för att lämna in och för att handla.
Jag har fått in MASSOR med jättefina tjejkläder (närmare bestämt 147 artiklar, kunde inte låta bli att räkna) i storlekarna 62-92. Det är de mest bedårande klänningar, tröjor, fina jeans och lite annat. Varierande märken, allt från H&M till PoP. Kom in och fynda!!
Jag har hängt upp allting på galge nu i kväll, men jag tror jag väntar med att prissätta till imorgon! Tjejen som lämnade in allting hade varit gullig nog och STRUKIT allt, vilket man ju tacksamt tog emot!

Imorgon ska lilla K med pappa till doktorn. Han har, sedan vi var i Thailand, varit fruktansvärt hes. Han låter som han druckit alldeles för mycket whisky eller skrålat för länge på nätterna...Och det har han ju inte, han är ju faktiskt bara fyraochetthalvt!! Så nu får vi se om han kanske behöver nån slags medicin, nåt krumelurpiller eller så.
Apropå krumelurpiller så fick jag in ett Pippi-set med klänning och byxa, stl 74/80. Visst är det coolt??





Jag är mycket nöjd med dag nr 1 och ser framemot dag nr 2. Jag lovar, jag ska inte hålla på och siffersätta (heter det så?) alla mina öppetdagar, men så här i början är det ju lite kul. Första TORSDAGEN som jag har öppet, första FREDAGEN osv, ja ni hajjar...
Ska bli kul att prissätta alla fina kläder jag fick in idag och så hoppas jag ju förstås att det kommer mycket kunder! Kommer du???

VÄLKOMNA!!

/Sussi

1 kommentar:

simply*U* sa...

stackars liten.. synd att man missade invigningen! Lycka till!