söndag 4 oktober 2009

Stopp för inlämning

Nu tar jag (troligtvis) inte in mer kläder för säsongen om det inte visar sig att jag säljer som sjutton och behöver påfyllning. Jag lovar att meddela er då! Tro nu inte att ni inte kommer att hitta nåt nytt på galgarna bara för att jag inte tar in mer...Jag har nämligen en hel MASSA kassar som jag inte hunnit stoppa näsan i än, så de kommande veckorna kommer det att finnas mycket nya plagg. Ni har väl inte missat att jag har extraöppet på tisdag 6/10 mellan 18-20?? Jag kommer att ha tisdagsöppet nu tre veckor i rad, dock bara två timmar. Jag måste ju hinna hämta barnen och ge dom lite mat också innan pappa tar vid! Jag har ju fått in så mycket schyssta kläder att jag vill ge er en chans till i veckan att kunna komma och handla. Och som en extra belöning till er som kommer i veckan (v.41) och handlar så ger jag er 20% rabatt på alla PoP-kläder! Inte illa va?
Så kila hit nu och fynda bland alla fina kläder!
På söndag kör vi också igång med årets tredje Första Hjälpenkurs! Den är fullbokad, men nytt tillfälle kommer efter årsskiftet så håll utkik så kan ni boka in er då! Kanske nåt att ge mor/farföräldrar i julklapp??

Vi ses,
Sussi

Inga kommentarer: