fredag 2 oktober 2009

Matnyttigt tips!

Jag fick nys om en ny verksamhet som ska starta här i Enskede inom en snar framtid! Det är en tjej som startar en sån där matbutik på nätet, typ Middagsfrid (fast sääääkert mycket bättre eftersom den är Enskedebaserad). Jag har inte så mycket mer info än så, men jag lovar att återkomma när jag vet mer! Så håll utkik så ska jag tipsa er vidare! Jag själv är i alla fall jätteintresserad, TROTS att jag faktiskt tycker OM att åka och handla. Men den här konceptet gick ut på att man beställer var 14:e dag och får ingredienser till fem middagar (dessutom ÄNTLIGEN nåt som är ICA-baserat). Allt ska gå att få på bordet inom 30 minuter och dessutom vara hyggligt barnanpassat och DET gillar jag! Go girl, jag ser framemot mer info! Ja, just ja, dom skulle tom ha reklam i Kanal 5, så håll utkik!
Jag äääälskar när vi småföretagare (än så länge...) håller ihop och stöttar varann så jag gör gärna reklam för dig här på MIN lilla sida!!!
Strax är fryspizzan från ICA klar i ugnen (ja, jag behöver nog hjälp med maten...) och den ska avnjutas med ett glas vin (redan påbörjat) innan det ska blåsas ballonger till kalaset imorgon. Känns som att det blir en kul kväll.
Kalas undrar ni då... Jomen det är stora L som behagade titta ut för sju år sen imorgon. Så här dags för sju år sen var jag lyckligt ovetande om vad som skulle ske nästa morgon! Om två timmar går vattnet (för sju år sen alltså!). Jag berättar mer imorgon!!!

/Sussi
PS. Jag antar att ingen hinner skvallra innan imorgon bitti...Han ska ÄNTLIGEN få en ny cykel!

Inga kommentarer: