torsdag 29 oktober 2009

Ännu en dag!

Så har snart ännu en dag på höstlovet gått till ända...nåja, jag har ju öppet ikväll förstås, så för er köpsugna är ju dagen långt ifrån över! Idag var vi ute i trädgården en stund på förmiddagen. Jag krattade lite löv och killarna gjorde typ ingenting. Efter en stund hojtade grannen C på killarna och undrade om dom ville komma in och leka med W. Tror ni att dom var nödbedda?? Dom SPRANG över dit och kollade på Pokémonkort en stund. Sen var det lunchdags och den vidare till Sickla för att kolla in filmen "Upp". På väg in i biosalongen är det nån som säger "HEJ" och när jag tittar ordenligt så är det ju min kompis L och hennes två kids". Har inte sett henne sen i somras när jag fyllde år så det var ju superkul! Dessvärre hade dom lite brådis hem efteråt så vi kunde inte gå och ta en fika, men det får bli en annan gång!
I eftermiddag skulle egentligen min "franska" svägerska komma hit med sina killar, men lillskrutten har blivit sjuk så dom blev kvar i Örebro. Gissa om stora killen är ett åskmoln! Som min svägerska sa: "Det är bara ren tur att T inte har en blåtira just nu!". Jättetrist tycker jag, eftersom jag inte hade möjlighet att träffa dom tidigare i veckan heller. Men, men... Trodde inte att vi skulle träffa dom förrän till sommaren nu, men det verkar som att dom kommer hem i februari igen! Och DÅ ska ingen(ting) få hindra oss från att träffas!!!
Nu öppnar jag snart!

Välkomna!

/Sussi

Inga kommentarer: