måndag 16 februari 2009

Storstadstripp

Vi var ju, som ni kanske redan gissat, i London i helgen. Ville passa på att ta en liten helgtripp
innan jag öppnar butiken.
Den här konstiga saken fanns på hotellrummet. Efter ett tag kom vi fram till att det var en (mycket modern) herrbetjänt....eller dambetjänt kanske man ska säga. Man kunde justera måtten efter (sina) behag.

Med det här i handväskan var man så redo för den första shoppingdagen. Måttband, måttstock för skor, bankkort samt lite cash.



Och dom här polarna stod inne på Hamleys.

Nu ikväll har jag suttit och påbörjat dekorationen av Kajulens papperskassar/påsar.
Det är lite kul, även om man till slut blev lite yr av spritpennan. Jag har ju bara köpt helt vanliga enkla bruna pappkassar samt papperspåsar, modell stor godispåse.
Sen skriver jag för hand och dekorerar litegrann. Tycker själv att det blev rätt okej, men jag har måååånga kvällar framför mig innan alla 700 kassar är färdigdekorerade!!

Så här blev det:
Nu ska jag börja skriva på en inbjudan till Invigningen!! Håll utkik här de närmsta dagarna så dyker den upp!!
Kram
/Sussi

Inga kommentarer: