lördag 28 februari 2009

Puh!

Så var det gjort!
Kajulen Barnkläder Secondhand är härmed officiellt invigt!!
Jag är jättenöjd med dagen som varit. Det har varit riktigt många kunder inne och jag har slagit försäljningsrekord (vilket ju inte var så svårt...haha...)!
Alla verkade nöjda och glada, jag bjöd på hallonsoda och geléhallon och alla barn fick ballong!
Jag VET att jag glömde några barn, förlåt, förlåt!!!!

Många har undrat varför Kajulen heter just Kajulen....

Här kommer svaret:


Ludde kom inte riktigt ihåg att det hette "adventskalendern".
Numera är han ju MYCKET stolt över att ha namngett
mammas butik! (Obs! Autentisk lapp från förskolan)

Här kommer några bilder från invigningen:


Fina blomster från mamma som
även passade barnen under tiden!


Blommor från våra vänner samt
"förtäringen" för dagen!


Blommor på disken


Butiksinnehavaren själv i aktion
Tack så länge och väl mött när den första "riktiga" veckan för Kajulen börjar på torsdag!
Jag ser framemot våren med tillförsikt och stora förhoppningar !!
Kram till er alla och hjärtligt tack för idag!!
Kram
/sussi

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej sussie .
Grattis till din fina butik,så fint du ordnade det och så gulligt med namnet Kajulen.Tack för förfriskning och lycka till i fortsättningen
Hej från oss som var först.