onsdag 4 februari 2009

Haha

Kolla här: http://www.simplyujewelry.blogspot.com/ på dagens inlägg.

och så kollar du den här bilden som är tagen i Patong på semestern. Jag blev eld och lågor när jag konstaterade att Starbucks fanns i Thailand (varför inte i Sverige??).

Kan hända är vi släkt (om än att jag är ingift...).
Kan för övrigt varmt rekommendera ovannämnda blogg som innehas av min yngsta svägerska.
Hon tillverkar fantastiska smycken till bra priser. Beställ vetja!!
Blev lite sugen på Starbucks Grande Latte, men fick nöja mig med en hemmalatte gjord på pulverkaffe, det funkar i nödfall. Men om nio dagar kan jag återigen sippa på en äkta Starbucks!
Gissa vart...!!!
Ja, vi gillar att resa! Ibland med, ibland utan barn! Denna gång utan! Det är dags för det årliga bröllopsdagsfirande, och NEJ vi firar inte alltid på detta vis. Ibland räcker det med en god middag eller varför inte i en sjukhussäng på KS med ett Happy Meal (2002)??
Kram på er (och glöm inte att jag har öppet imorgon!)
/sussi

Inga kommentarer: