torsdag 12 februari 2009

Go´kväll!

Dom här:


mötte mig på kassadisken nu ikväll. Dom var från P (vi har bröllopsdag idag)!
Egentligen är det väl han som ska ha ett fång rosor för all tid han stått ut med att sköta hus och hem (och barn) när jag har sprungit runt som en tok för att dela ut alla flygblad!
Står just nu nere i butiken och har precis haft en kund inne. Ska nu stryka de inlämnade kläderna samt prismärka och hänga upp!!
Nu kommer jag inte att ha öppet på några bestämda tider för inlämning förrän jag öppnar på allvar den 28/2.
Men OM ni skulle vilja komma och lämna in kläder etc så går det naturligtvis bra. Ring mig bara på 070 541 20 91 så kan vi säkert fixa till en lämplig tid!
Denna princip gäller ju ALLTID sen när jag har öppnat också. Jag har ju ganska begränsade öppettider (pga mitt "civila" jobb), men RING så öppnar jag om jag har möjlighet även på annan tid! Detta gäller både för inlämning eller om du vill handla!!
En sak som jag skulle vilja be er om när ni lämnar in tex jackor. Glöm inte att kolla så att den avtagbara luvan är med! Jag brukar själv ta bort den när barnen har sina jackor/overaller etc. Den är mest i vägen. Men GLÖM inte att skicka med den hit!!
Jag kommer att sälja dessa plagg ändå eftersom jag inte direkt anser att dom är defekta, men det är ju ännu bättre om luvan är med!!!
Det börjar dra ihop sig för Invigning så håll utkik här på bloggen och på hemsidan så kommer jag att lägga ut en inbjudan under nästa vecka!
Kram tills vi hörs nästa gång!
/Sussi




Inga kommentarer: