lördag 21 februari 2009

Hemsidan

Har lagt upp en hel del bilder från butiken nu på hemsidan! Kolla gärna in där: www.kajulen.se.
Var med lilla K på förskolan igår. Meningen var att jag dels skulle vara en god moder och dels att jag skulle låna deras lamineringsmaskin. Jag behöver göra lite skyltar till butiken nämligen. Typ en skylt för öppettider att sätta på dörren tex. Om man inte plastar in dom så riskerar ju texten att regna bort, så då är ju laminering bra! Var på Clas Olsson i torsdags efter jobbet och skulle då köpa lamineringspapper. Jaha, det var ju inte så svårt att hitta, men gissa vad som OCKSÅ fanns?? Jo, en lamineringsmaskin.....för endast 181 svenska kronor!!!!! Hej och hå, den var man ju tvungen att investera i!! Samt ännu mer lamineringspapper i olika storlekar.
Provade maskinen imorse genom att laminera barnens urklippta grattisannonser från tex DN.
Dom är ju pyttesmå och helt omöjliga att hålla ordning på. Men nu är dom fint laminerade och kommer att hålla forever.
Nu på eftermiddagen satte jag mig vid datorn och skulle då skriva ut lite material till mina skyltar och vad händer DÅ....??? Jo, tonern i skrivaren är slut! Typiskt!!! Då är det ju tur att man har en P som gör en brandkårsutryckning till Farsta för att köpa ny! Så nu sitter jag här och väntar på att han ska komma hem så jag kan fortsätta.

Ikväll ska vi ha några goda vänner på middag (min kund nr 1 med familj faktiskt!).
Tänkte "slänga ihop" en paella och servera med ett (EXTREMT) gott rödvin samt gott bröd från eminenta Gamla Enskede Bageri. Har ni inte varit där så tycker jag att ni ska göra en visit för godare bröd (men framförallt godare BULLAR) får man leta efter!! Dessutom jobbar en av våra vänner där och det gör ju inte saken sämre!

Allt för nu,
Kram och trevlig helg önskar jag er alla!!!
/sussi

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu fungerar det att skriva en kommentar, tack!!!!!!! Krams M