tisdag 26 maj 2009

Strykning pågår!

Jag har fått in ett hundratal nya plagg som jag håller på att stryka för fullt!! Det är allt möjligt i stl 50-104, mest tjejkläder. Skynda in och titta bland alla fina kläder.
Glöm inte bort att jag har 20% rabatt denna vecka på sommarklänningar, skjortor och shorts.

Från och med idag är det dessutom nästan löjligt enkelt att hitta till butiken! Kolla bara:



Ni måste ju hålla med om att den är ganska snygg!! Det sitter en likadan på staketet runt hörnet också, så nu kan ni inte missa mig och det vore ju oekonomiskt!! (Eftersom jag har så himla bra och billiga barnkläder)



Allt för denna gång.... nä vänta nu. Igår var jag ute och tjuvplockade min absoluta favoritblomma. Hade det gått att ha den i brudbuketten så hade jag haft det!




Mig tycka om! Om jag inte missminner mig så heter den "Lilac" (eller nåt sånt) på engelska och det passar ju bra eftersom lila är en av mina favoritfärger....

Tjing,
Sussi

Inga kommentarer: