onsdag 20 maj 2009

Avslutningsdags!

Jag hade öppet igår, men resten av veckan är det nu stängt i butiken. Vi behöver åka norröver och se över sommarstugan inför sommaren. Då är det bäst att passa på när det är långhelg!
Nästa vecka har jag öppet som vanligt igen:
Torsdag 16-20
Fredag 10-14
Lördag 10-14

Eftersom det blev en sån succé med PoP-dagarna förra veckan så tänkte jag ha ett litet specialerbjudande även nästa vecka. Vi börjar ju närma oss examens-och midsommartider, så vad vore bättre än att ha lite rabatt på alla fina sommarklänningar?? Jag ger 20% rabatt på alla sommarklänningar nästa vecka, och för att inte verka diskriminerande mot alla fina pojkar därute så slänger jag in samma rabatt på sommarshorts och skjortor också!!

Kom och fynda bland alla fina klänningar! Priserna är redan låga (snittpriset på en "icke-märkesklänning" ligger på fenomenala 30 spänn!!) så kom och handla upp inför sommaren. Jag har MASSOR med klänningar!!!

Först till kvarn förstås, så skynda er in så har ni mycket att välja bland.
Jag har allt från enkla trikåklänningar till übersöta "brudnäbbsklänningar".

VÄLKOMNA NÄSTA VECKA!!!

/Sussi

Inga kommentarer: