tisdag 17 augusti 2010

Sista veckorna!!

Ja gott folk! Nu är det Kajulens sista veckor som är i rullning! Jag har utförsäljning på allt och det är minst 50% på rubbet! Öppettiderna under dessa två veckor hittar ni i högerkanten här på bloggen!
Jag har även gjort en liten rensning i ungarnas lekrum och på vinden och hittat en hel del som kanske kan vara av intresse för er! Barnen säljer bla mycket av sitt gamla Duplo, och då är det inte vanliga klossar vi pratar om utan diverse kit. Tex brandhelikopter, byggarbetsplats, Zoo, polisbil etc etc. Sälj till mycket bra pris. Jag var ute på Barnens Hus i Nacka igår och kollade priser så att jag inte skulle sälja för dyrt (eller för billigt för den delen!).
En jättefin bondgård i trä finns också till salu. Idag ska jag ev plocka ihop en (eller två) riddarborg/ar också med tillhörande riddare etc.
Jag har en JÄTTEfin Britax bilbarnstol (en sån från ca 4 år, framåtvänd) också till salu. Den har bara varit som extra i mormors bil och är då förstås inte använd så mycket. Den är i NYSKICK och för den vill jag ha 800:-. Den kostar ca 1.400:- ny.

Och det bästa av allt!!!!!

BORDET MED TÅGBANAN ÄR NU TILL SALU!!!! OCH ALLA RÄLS OCH MILJONER DELAR SOM ÄR TILL!!!

Det är ju jättemånga som under Kajulens tid har frågat om tågen och rälsen är till salu, men det var ju inte varit det så länge som butiken funnits, men nu så!!!!!
Jag säljer bara rubbet tillsammans och inte smådelar för sig! (Obs! Ingen av Thomas Tåget-delarna är till salu)

Det kan alltså vara värt att komma förbi Kajulen dessa dagar! Man vet aldrig vad som kan dyka upp till försäljning!!!

Välkomna!
/Sussi

PS. Igår promenerade jag 50 min på morgonen, gick till skolan tor (ca 25 min), trampade på trampmaskinen i 15 min och gjorde "Perellisar" i ca 30 min...Duktiga jag!!!

Inga kommentarer: