söndag 22 augusti 2010

Galet!!!

Ja, det ordet kan man väl sammanfatta den första veckan av Kajulens utförsäljning med!!! Det har varit helt vansinnigt mycket folk i butiken och jag har sålt massor. Trots det har jag mängder av kläder kvar och jag vill bli av med allt detta under nästa vecka! Hjälp mig med det är ni snälla! Även om ni själva inte har barn i rätt ålder (jag har flest kläder i stl 50-74) så kanske ni känner nån som har bebis. Passa på att köpa en liten present eller varför inte tipsa föräldrarna om att jag finns!!!

Jag har sålt alla barnens gamla leksaker också så det enda (men INTE det sämsta) jag har kvar är bilbarnstolen (från ca 4 år). Det är en Britax och är i nyskick (endast använd som extra i mormors bil) och kostar 800:- (nypris ca 1400:-).

Nästa vecka är det öppet enl följande:

Torsdag 26/8 kl.16-20
Fredag 27/8 kl.10-13 (Kajulen bjuder på fika)
Lördag 28/8 kl.12-15 (Kajulen bjuder på bubbel+tilltugg samt klubba till barnen)

VÄLKOMNA!!!
/Sussi

Inga kommentarer: