fredag 17 juli 2009

Puh!

Nu har jag varit hemma och jobbat en vecka och i eftermiddag bär det iväg uppåt igen...i dubbel bemärkelse! Dels upp i luften och dels uppåt i landet. Har varit relativt lugnt på jobbfronten, men desto intensivare på fritidsfronten. Tjejmiddag har varvats med gräsklippning, blomvattning och massage, förutom den trevliga incidenten i söndags kväll som ni kunde läsa om i förra inlägget. Imorse var jag uppe halvsex och vattnade alla blommor, synd bara att ingen av grannarna var vaken och såg det! Och så var jag duktig och sprutade rosorna med såpavatten eftersom dom fått löss!
Nu ska jag, förhoppningsvis, kunna sola näsan i helgen och kanske äntligen bada i sjön innan det är dags att styra kosan mot Stockholm igen.
Sen är det bara att ta itu med trädgården...och tvätten...och kanske lite inhandling av mat! Kylen och frysarna ekar ju GANSKA tomma just nu! Eller så låter jag det vara så till i höst...

Nähä, det får vara allt för nu!
/Sussi

Inga kommentarer: