fredag 31 juli 2009

Hemma igen!

Borta bra men hemma bäst, men det vete sjutton! Det är ju inga 46 grader härhemma direkt...Nu lär man väl blekna direkt i skinnet, men vad gör väl det???
Tvättmaskinen går på högvarv, det är lakan som ska bytas, mat ska inhandlas (som ni vet sen tidigare är det ganska tomt härhemma..), så ja, livet har sin gilla gång!
Imorgon ska vi ut till Årsta Havsbad och hälsa på i våra vänners sommarstuga. Har faktiskt aldrig varit där trots att jag bott hela mitt liv på södra sidan av stan och ganska många år inte långt därifrån!
Nu ska jag nog ta och bestämma mig för hur öppettiderna ska se ut nu i augusti!
Som följer:

Jag kommer att slå upp portarna i vecka 34:
Torsdag 20/8 kl.16-20
Fredag 21/8 kl.10-13
Lördag 22/8 kl.12-15 (specialöppet så här i början av säsongen)

Vecka 35:
Torsdag 27/8 kl.16-20
Fredag 28/8 kl.10-13
Lördag 29/8 kl.12-15

Följande ändringar i öppettiderna blir det till hösten:

Jag stänger redan kl.13 på fredagar.
Jag kommer hädanefter att ha öppet lördagar i OJÄMNA veckor och då mellan kl.12-15.

Som vanligt är ni välkomna att ringa mig om ni vill komma på andra tider för att lämna in kläder. Jag öppnar dörren i mån av tid. Vecka 33 är jag hemma till och från hela veckan, så då kan vi säkert komma överens om en tid som passar.
Jag tar nu emot höstkläder samt i viss mån även vinterkläder om ni vill komma med dem samtidigt. Jag kommer dock inte att hänga upp dem förrän lite senare i höst.
Jag tar inte längre emot kläder över stl 128, men däremot tar jag nu emot mammakläder!!!

All denna information hittar ni även på hemsidan: kajulen.se

/sussi

Inga kommentarer: