fredag 21 augusti 2009

Midnatt råder....

.....tyst det är i husen! Idag har det varit lite julkänsla i Ka-julen (haha). Jag har stått och strukit en massa tomtekläder och Lucialinnen! Och upp på det så har jag hängt upp en DRÖS med vinterkläder. Jag har fått in en hel del overaller, termobyxor (heter det så fortfarande??) och jackor. En supersöt rosa duffel tex. Kan man få fresta med ett gäng söta "festklänningar" också?? Jag ska ta lite kort på de nyinkomna kläderna imorgon och lägga ut så ni får se. Eller ännu bättre; kom hit vetja! Jag har extraöppet imorgon mellan 12-15, trots att det är jämn vecka. Ni har väl inte missat att jag numera har öppet lördagar OJÄMNA veckor och dessutom på ändrad tid (12-15)!
Alla vinterkläder tar av naturliga skäl ganska mycket plats så jag måste nog åka till Ikea i helgen och köpa upp mig på fler klädställningar.
Annars har väl veckan mest bestått i att fråga nyblivna ettagluttaren vad han gjort i skolan idag: "Vet inte" får man till svar. I övrigt....håller på att planera för en ev semestertripp med goda vänner...nästa sommar...Det gäller att vara ute i god tid om man ska få det man vill ha!
Så dagen har bestått i lite jul och lite semesterplanering. En bra mix med andra ord!

Trevlig fredag kväll på er så hörs vi senare under helgen!

/Sussi

Inga kommentarer: