söndag 28 juni 2009

Sommarlov!

Sisådär! Nu har butiken stängt för sommaren och öppnar igen i augusti! Jag har inte riktigt bestämt exakt vilket datum, men jag återkommer om det senare!
Lite nyheter kan jag avslöja redan nu! Jag kommer inte längre att ta emot kläder i storlekar större än 128 cl. Men DÄREMOT kommer jag att börja ta in mammakläder!! Dom måste (precis som barnkläderna) vara i mycket bra skick och säljbart. Jag tar INTE emot underkläder.
Jag kommer att hålla er uppdaterade här på bloggen under sommaren, så ni kommer att bli varse när jag slår upp dörrarna igen i höst. Kanske blir det några småförändringar beträffande öppettiderna, men som sagt så återkommer jag om det.
Har ni frågor och funderingar under sommaren så är ni välkomna att ringa mig på 070-5412091, eller maila mig på: sussi@kajulen.se.

/sussi

Inga kommentarer: