söndag 14 juni 2009

Stilla ro...

Förutom att maken visslar (ganska okontrollerat) så är det fullkomligt tyst i huset sånär som på datorns brus! Lilla K är på kalas hos sin kompis A och stora L är hos sin kompis M några hus bort! Själv sitter jag med en kopp te framför datorn och lurar på om jag vågar ringa C...
Det är ju bebis på gång där vilken dag som helst...Nä, dom får sitta och mysa i regnet ifred (sen är det ju slut på friden när nr 2 kommer till världen, det vet vi ju...). Jag ringer dig imorgon istället, C! Bara så att du vet! Jag vill att bebisen ska komma snart (och gärna visa sig vara en lillasyster till stora killen E) så att jag får gå ner och shoppa i min favoritbutik! Jag kommer väl tömma lagret om det är en tjej misstänker jag! Jag lovar att hålla er underrättade!

Allt för nu!
/Sussi

Inga kommentarer: