torsdag 29 april 2010

Pang!

Mycket ska man vara med om när man åker och handlar! Står i godan ro vid fruktdisken på BEA...och plötsligt! Så säger det bara dunder och brak! Hela BEA fullständigt brakade samman kändes det som! När jag kom till kassorna så ser jag ju att det fullständigt VRÄKER ner utanför. Dessutom står det en liten förskrämd tjej med cykelhjälm och skakar alldeles otroligt utanför kassorna. Jag frågar henne hur detär och då sägerhon: "Jag kom cyklande och då slog blixten ner i tunnelbanespåret PRECIS bredvid mig. Och det bara blixtrade massor och nu susar det i mina örin och jag mår jätteilla!!!". Jag frågade om hon kunde ringa någon och då hade hon redan ringt sin mamma som var på väg som tur var! Så blixten slog ner precis utanför BEA minsann...

Nu drar vi till Dublin! (Och hoppas att vi kommer därifrån också...)

/Sussi

Inga kommentarer: