måndag 5 april 2010

Hahaha

Hur många var ni som gick på aprilskämtet då???? Ni var ett gäng iallfall har jag förstått. Och den som gick på det MEST av alla var den som inte borde gått på det alls! Nämligen hon som bor runt hörnet från Bloomingdales!!!!! Hon undrade vad det var hon hade lovat mig sent en fredagskväll för några veckor sen när hon var här i Stockholm.... Sen undrade hon också varför jag aldrig berättat att maken P hade en kompis som bodde i hennes hoods i NY....
Hon ringde mig (i vredesmod, GRYMT lurad) i torsdagskväll när hon förstått på Facebook att jag bara lurades litegrann!

Nåväl...Dessa lediga dagar har ju som vanligt försvunnit i ett huj. Man hinner ju inte säga april, april så är dagarna väck. Det har varit jätteskönt att bara vara hemma i Enskede dessa dagar. Vi har påtat lite i trädgården, haft lite kompisar på middag och varit bortbjudna på middag. Och idag snöar det så då behöver man ju inte gå utanför dörren om man inte behöver. Maken är trots det iväg till ÅVC och återvinner lite skräp.

Själv var jag riktigt duktig igår. Jag deklarerade nämligen! Jag brukar förstås inte vara löjligt stolt över det varje år, men i år var ju första gången jag deklarerade firman och DET är ju alltid lite klurigt! Men jag lyckades och nu får vi hoppas att skattmasen inte bestämmer sig för att granska småfirmor i Enskede.... Närå, skoja bara! Som gammal "bokförare" så var ju det här plättlätt!
Ser bra ut va??
/Sussi

Inga kommentarer: