tisdag 5 maj 2009

Sorg på Kantarellvägen!

Snyft!
Jag har sorg i hjärtat idag. Jag har just sålt de båda cyklarna som jag skrev om i förra blogginlägget! Den nyaste sörjer jag typ ingenting, men min gamla trotjänare........
Jag kanske är larvig, men det VAR faktiskt med ett litet sting i hjärttrakten som jag såg på när dom lassade in den i bakluckan och drog iväg till Älvsjö där hon antagligen ska få sluta sina dagar! Jag hade ju liksom inte trott att det skulle gå så infernaliskt fort att bli av med dom utan jag tänkte att det tar ett tag, kanske inte alls...Och då kan jag ta beslut på att behålla cykeln, köra upp den till landet och cykla runt, runt på gårdsplanen...
Men icke! Jag satte ut annons på bägge två på förmiddagen (vi har typ Blocket fast bara för dom anställda) och efter lunch var dom sålda! Och fler har ringt på den "nya" cykeln. Hade nog kunnat ta lite mer betalt.....

Så var det med det,
Sussi

Inga kommentarer: