fredag 8 maj 2009

Ändrad öppettid och PoP-dagar!

Nu stänger jag snart butiken för denna vecka, men öppnar igen på torsdag nästa vecka!
Då kommer jag att öppna dörren EN TIMME SENARE än vanligt, dvs inte förrän kl.17.00!
Detta för att det är Förskolans Dag hos lilla K, med korvgrillning och annat. Det vill man ju inte missa så då får öppningstiden flytta på sig lite! Resten av veckan är det ordinarie tider som gäller!

Veckan därpå, dvs v.21 kommer butiken atta vara öppen TISDAG KVÄLL kl. 16-20 och hålla HELT STÄNGT övriga dagar pga att det är Kristi Himmelfärdshelgen då och vi styr kosan till landstället i Ö-vik. Ska öppna upp inför sommaren!

Kan också flagga för att jag kommer att ha "PoP-dagar" nästa vecka! Detta innebär att jag lämnar 20% rabatt på alla Polarnkläder! Då jag redan har låga priser så kan ni VERKLIGEN gör riktiga fynd nästa vecka!! Missa inte detta!!

Håll alltid utkik på bloggen...det kanske kommer fler fina erbjudanden framöver!!!

Om en liten stund ska jag ta med killarna på en liten utflykt. Dom vet inte vart vi ska, men jag kan avslöja att vi ska slå på stort och ta bilen bort till McD och äta lite glass! Kanske kan man få en latte också...Perfekt avslutning på en perfekt lekdag! Dom har varit små änglar hela dagen!

Tjing,
Sussi

Inga kommentarer: