fredag 29 maj 2009

Årets första:

Silltallrik!!!! Himmel, vad gott det är! Tio minuter efter att denna bild togs så låg allt i min mage....mums!!!
Det var bara en kall öl som fattades, men det går ju inte att dricka öl på arbetstid!!!
Jag dricker bara öl typ en eller två gånger om året och det är när jag äter sill på sommaren (på julen blir det julmust). När jag var gravid upptäckte jag ett alkoholfritt öl som heter Jever Fun och finns på Systemet. Det är faktiskt mycket godare än lättöl! Prova det om ni har lust!!
Jag dricker hellre Jever Fun än en mellanöl faktiskt! Åsså kan man ju köra bil också!
Nästa silltallrik får bli tillsammans med en Jever.
Sitter på altanen med en god bok som jag läser mellan kunderna. Jag har öppet som vanligt idag mellan 10-14 och likadant imorgon!!




/sussi

Inga kommentarer: