torsdag 1 januari 2009

GOTT NYTT ÅR!!!!

Det här blir ett bra år, det känner jag på mig! Jag startar ju en ny "vid-sidan-av-karriär" som affärsinnehavare!
Kan inte bli annat än bra!

Årets sista dag blev lite av en höjdare det med! Vi var bjudna på nyårslunch på våra goda vänners restaurang Brasserie Bobonne. Lunchen bestod av Skagen och löjrom med tillbehör, såsom champagne tex!!! (Jag körde visserligen, men ändå!)
Den lunchen gjorde inte ont om man säger så!

Väl hemma var det ut en sväng för att dela ut lite fler flygblad innan det var dags att förbereda kvällens mat. Det blev gratinerad hummer till förrätt, oxfilé till varmrätt och Gino till efterrätt.
Samt lite goda viner till.

Vi körde lite "baklängesmiddag" först, dvs vi började med champagnen. Jag misstänkte nämligen att jag själv inte skulle kunna hålla mig vaken till tolvslaget (vilket jag inte gjorde heller).


Idag har jag och nytillskottet i familjen, M, delat ut ÄNNU fler flygblad...Snart är vi uppe i 2000 st och då är väl det bara en bråkdel av Enskede.
Uff, efter middagen idag så är det på med pälsmössan igen för lite fler flygbladsutdelning!
Tjing,
S

Inga kommentarer: