söndag 11 januari 2009

GALGAR!!!

Jag har en vädjan.... Snälla, ta en extra titt i garderoben och se om det inte finns lite barngalgar där!!! Jag är i AKUT behov av dom nämligen! Jag har fått in jättemycket kläder de senaste dagarna (vilket ju är superkul förstås!!!), men jag behöver nåt att hänga dom på!
Så snälla, snälla, snälla! Jag tar emot smågalgar i alla varianter. Om det kniper och det är några stycken kan jag till och med tänka mig att komma och hämta dom!
Idag hade jag en kompis/kund som lämnade in hennes snart 5-åriga dotters avlagda kläder. MASSOR med fina saker! Den tjejen måste tillhöra förskolans mest välklädda! SUPERsöta små klänningar och tröjor och jag vet inte allt! Har redan strukit det mesta, så imorgon blir det till att prismärka!
Nu tror jag att maken pockar på uppmärksamhet, han har inte sett så mycket av sin fru de senaste dagarna då jag mest har stått med näsan över barnkläder och med strykjärnet i högsta hugg! Jag kanske ska ge honom den sista timmen på helgen...vad tror ni?
Men GLÖM INTE GALGAR!!

Kram och tack på förhand,
Sussi

Inga kommentarer: