torsdag 21 januari 2010

Världssämst!

Jag vet...jag ligger inte i topp vad gäller bloggandet just nu, men det har sina randiga och rutiga (orsaker alltså). MEN ikväll är det öppet igen och jag hoppas det blir en anstormning till Kajulen!
Jag har ju såååå mycket fina kläder som jag nu har på rea...till HALVA priset. Ni bara MÅSTE komma hit och fynda! Jag har också fått upp en hel del nytt på galgarna och mer kommer det. Jag har några kassar som står här och bara väntar på att få bli strukna och upphängda!
Och ni kommer väl med fler kassar???

Vi ses ikväll...eller imorgon...eller på lördag!!!
/Sussi
PS. Ni har väl sett min fina infosida på http://www.barnistan.se/ ? Där kan ni även se veckans extraerbjudande!

1 kommentar:

Lilla Duktig sa...

Åh! Jag missade att det var öppet idag. Jag som var så sugen på att komma och handla!

Vi får se om det finns tid imorgon efter babysimmet, eller om det får bli nästa vecka...