lördag 16 januari 2010

Ny vecka, nya tag!

Lördag kväll, lugnet lägger sig. Maken söver barn trots att det var min tur. Han har väl en föraning om att jag antagligen skulle somna ganska snabbt om jag la dom. Jag har nämligen snittat på fyra timmars sömn per natt sex nätter i rad och det börjar ta ut sin rätt nu ska jag säga. Han vill väl umgås med sin fru nån timme iallafall innan jag (förhoppningsvis) kroknar ihop för kvällen. Har ingen aning om varför jag sover så FRUKTANSVÄRT dåligt, men jag har ju tyvärr mina perioder, även om dom nuförtiden inte brukar vara så här långvariga! Vi får hoppas att det går över annars blir det en MYCKET tuff vecka som ligger framför mig!
Stora L sov över hos en kompis för allra första gången inatt och det gick toppenbra! Jag är SÅ glad för det! Tack C&R för att ni stod ut med alla killar! Toppengulligt av er! Fredagsmys med sjuåriga killar gör vi om! Jag nämnde ju förut nån gång att det skulle ske lite nytt med Kajulen och det var väl egentligen bara det att Kajulen numera finns med på barnistans sajt!
Ett litet tips inför nästa vecka är väl att gå in på http://www.barnistan.se/ och kolla in på butiksspan. Kanske är det nån butik som har lite extraerbjudande nästa vecka....
Jag är så GLAD att det var så många som kom in i butiken både i torsdags och igår! Har fått in massor med nya kläder så nu är det bara att kavla upp ärmarna och börja stryka! Superkul!!!
Har fått in lite mammakläder, denna gång mest i stl S, men även en del i andra storlekar. Bland annat har jag fått in en sån där "magtub" som verkar så himla praktisk när man är gravid! (Skulle man nästan behöva ibland fast man inte är gravid...)
Fanns INTE på min tid kan jag tala om!

Tack alla trogna kunder för att ni härdat ut julledigheten och nu är tillbaka hos Kajulen, både för att handla och för att lämna in! Utan er; ingen Kajul!

Kram
/Sussi

Inga kommentarer: