fredag 2 oktober 2009

Länge sen!

Nu har jag varit dålig på bloggandet några dagar igen, men nu är det fjorton minuter kvar tills jag öppnar så jag hinner skriva några rader till er! Sen vi hördes sist så har jag hunnit med en hel del faktiskt. I lördags hade jag ju öppet som vanligt och det var en hel del folk inne. Kunde med ett glatt leende räkna ihop september månads försäljning och känna mig nöjd! I söndags var både maken och jag iväg och sjöng på gudstjänsten och efter det åkte jag och mamma till Vaxholm för att köpa henes födelsedagspresent som var att hon fick välja en litografi av Lena Linderholm. Vi hittade en till slut som blir jättebra! På kvällen var jag och min kompis C på restaurang Göteborg i Hammarby Sjöstad och åt middag och skvallrade om allt möjligt! Jättetrevligt!
I tisdags var det rutinbesök hos tandläkaren som i mitt fall aldrig någonsin tar längre tid än tio minuter....tyvärr inte denna gång dock!!! Jag hade HÅL och fick laga på en gång. 50 minuter och 1.800 spänn senare vacklade jag iväg till jobbet. Nu hoppas jag att det dröjer 15 år igen innan jag behöver möta borren!
I onsdags var det dags för maken att fylla år så då sjöng vi på morgonen och han fick sina paket. På kvällen gjorde jag en "lyxcarbonara" med massa bacon, kantareller och parmesan. Mums! Till det en flaska vin mitt i veckan. Igår kväll hade jag öppet igen och JISSES vad mycket kunder jag hade inne!!! JÄTTEKUL!!! Det är så himla roligt att få träffa alla er fantastiska människor och prata lite och höra hur ni lever era liv med barn och hem och jobb och allt vad det är! Jag sålde jättebra igår och det är ju verkligen jätteroligt! Hann överhuvudtaget inte ens TITTA åt strykjärnet som jag hade tänkt, så vi får se om jag hinner ta hand om alla kläder idag istället. Jag har väl ca fem kassar att ta hand om och det kommer säkert in lite mer idag!
Nu öppnar jag om sex minuter och har lite att göra innan dess, så detta får räcka för idag!!!

Kram
/sussi

Inga kommentarer: