onsdag 21 oktober 2009

Ibland bara MÅSTE man!!

Ibland bara måste man köpa en sak när man springer på den oavsett om man anser att man behöver den eller inte. I mitt fall idag hade jag vare sig tid eller lust att ens tänka efter utan jag bara KÖPTE!!!


Dom här fick följa med hem idag:


Ett par schyssta mockasiner...i storlek 38-39!!!! Visst ÄR dom coola???
Jag bara undrar vad maken tycker när han kommer hem... Jag tycker iallafall att dom är fantastiska och kunde liksom inte låta bli! Halva jag är stolt över att jag vågade köpa dom och halva jag är lite bedrövad över att jag inte lät bli...Är det måhända lite nördvarning på dom?? Det kanske FINNS en anledning till att man inte får tag i större mockasiner än 28-29 ute i vanliga affärer???
Genuint svenskt hantverk, 295:- på StilEpok (vid Gungan), så nu vet ni det!!!

/sussi

Inga kommentarer: