måndag 26 oktober 2009

Egodag

Av olika anledningar blev denna måndag till en riktig "egodag". Den manliga delen av familjen sitter just nu i bil på väg till Örebro. Själv ska jag på 50 min massage kl.11 för att därefter äta lunch med min gulliga kompis T.
Efter det är det inte helt omöjligt att det faktiskt blir en BIO i ensamt majestät!! Sitter just nu och velar mellan Bröllopsfotografen och Julie&Julia. Får se vilken som passar bäst i tiden efter lunchen. Ska också ta en sväng på Buttericks tänkte jag och se om jag hittar nåt till stora L´s Halloweenfest.
Dagen blev inte som planerad, men förhoppningsvis blir den bra ändå! Men det är inte utan att jag redan saknar mina killar! Vi är dock lediga tillsammans resten av veckan också, så jag får mysa med dom ordentligt!

Ha en toppendag!
/Sussi

Inga kommentarer: