tisdag 22 september 2009

Ledig idag!

Har förmånen att arbeta på ett företag med ett avtal som säger att man får vara ledig med lön när en anhörig fyller jämnt! Så det utnyttjar jag idag eftersom min mamma fyller jämnt just idag. GRATTIS till dig!
Jag har flängt runt och uträttat saker jag inte hunnit gjort senaste tiden eftersom jag stått med näsan ovanför strykbrädan mest hela tiden. Köpt lite presenter till P och stora L som snart fyller år båda två. Det är många som fyller i dagarna! Mamma idag, brorsan på måndag, P på onsdag och stora L nästa lördag. Pust!
Landat hemma nu och ska ta igen mig en timme innan det är dags att hämta på dagis och i skolan. Senare ska vi möta upp resten av min familj för att äta middag på restaurang och fira mamma. Hon får finfina presenter men dom kan jag ju inte berätta om här eftersom jag inte är helt säker på att hon inte läser bloggen innan ikväll!!!

Hej så länge,
Sussi

Inga kommentarer: