tisdag 18 augusti 2009

Välkomna!

Nu är det knappt två dygn kvar tills jag öppnar upp portarna för säsongen. Jag tar nu emot höst-och vinterkläder för hela slanten! Och glöm för all del inte skridskor, hjälmar, Halloweenkläder och Luciakläder!! Och NYTT för i höst är ju att jag tar emot mammakläder. Detta efter önskemål från er kära kunder!
Redan nu har jag fått in en del nytt. Har inte hunnit hänga upp allting än, men räknar med att det kommer på plats nu de första dagarna. Det är i vanlig ordning ett evigt strykande, men jag tycker faktiskt att det är ganska kul så det är inte synd om mig. Dessutom är det ju nåt jag måste göra eftersom jag inte vill hänga upp nåt med vare sig fläckar eller hål.
När det gäller vinterytterplagg (overaller, termobyxor, vinterjackor etc) så kommer jag inte att vara lika petig som jag är med de "vanliga" kläderna. Det finns alltid ett behov av att ha en extra overall eller jacka på dagis/landet/hos mormor. Men då blir självklart priset därefter! Så kom gärna in och fynda till alla ändamål.
Redan idag har jag dessutom tre tomtedräkter, en pepparkaksdräkt, en komplett Staffansoutfit och två Lucialinnen. Några av dessa är dessutom HELT oanvända!!
Så var ute i god tid (för en gångs skull) och slipp jaga stan runt kvällen innan Luciafikat på dagis/skolan.

/Sussi

Inga kommentarer: