fredag 28 augusti 2009

Jag bara lovar....

....och inte kommer det några bilder!!! Vet ni, jag har haft fullt upp de senaste dagarna bara med att ta emot kläder, stryka, prismärka och hänga upp. Har inte funnits en MINUT över till att ta bilder. Men jag skäms, med all rätt. Tyckte bara att det var viktigare att få upp kläderna så att ni kan handla! Nu har jag stått konstant hela kvällen igår samt hela dagen idag. Började imorse redan vid åtta med att ta hand om alla kläder och nu är klockan halv två. Jag har precis fått i mig lite lunch och ska lägga min ömma kropp på min nybäddade säng och se om ryggen slutar värka då!
Senare i eftermiddag bär det iväg ut på Värmdö på kräftskiva med jobbet...ja, det där andra ni vet!
Kom gärna förbi imorgon och kolla in alla vinterkläder (och alla andra kläder också förstås) som jag fått in!

/sussi

Inga kommentarer: