lördag 13 juni 2009

Sussi goes rosa!!

Jaha, nu har jag varit på ett stort varuhus i Kungens Kurva och fullkomligt gått bananas på ROSA inredningsdetaljer!!!

Kolla bara:



Kunde inte låta bli att köpa stolsdynan eftersom den liksom var likadan som tapeten!!!
Fast i ärlighetens namn vet jag inte riktigt vad jag ska ha den till...Måste köpa en stol också...





Här ser ni allt tillsammans med tapeten! Visst blir det fint!
Allt är från Ikea utom de två värmeljusstakarna till vänster i bild.
Dom har jag fyndat på Åhléns! I ramarna tänkte jag sätta upp bilder på tapeten..Låter
det knäppt??? Jag tror det kan bli lite ballt! Eller så blir det nåt annat...jag får se!
Det som ligger längst bak i bild är tårtunderlägg som går att diska. Jag tyckte att det rosa (överst) passade så bra till ljusstakarna så kanske kommer det till användning, vi får se.
Nu när butiken snart stänger för sommaren så tänkte jag hålla er uppdaterade med hur det går med gästrummet! Kanske tycker ni det är lite skojigt? Om inte annat tycker jag själv att det är ganska kul att dokumenter alltihop! Ska bara få klartecken från målaren, så faller snart allt på plats!

Ha en trevlig lördagkväll!

/sussi

Inga kommentarer: