onsdag 10 juni 2009

Söta, söta Molly!!

Ååååååååååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!
Jag är förälskad i Molly:

Jag måste göra alla besvikna med att säga att hon TYVÄRR inte är vår!

Jag tror hon är nio veckor och alldeles bedårande. Hon tillhör goda vänner till oss som just kommit hem från ett läsår i Thailand där mamma I varit lärare på svenska skolan! Pappa J har rest fram och tillbaka Sverige-Thailand och barnen har varit med mamma hela tiden!
Nu kom dom hem förra veckan för att åka direkt från Arlanda och hämta hem den här oförskämt söta valpen. Hon är av rasen Golden Retriver, men det har ni väl redan gissat!!

Sötare hund har sällan skådats...Skulle vara min egen som vi köpte när jag var tio år! Hon var en svart cocker spaniel, hette Frida och flög till hundhimlen för ganska exakt femton år sedan då hon var tretton år gammal! Sådär, då har ni räknat ut hur gammal JAG är!
Vill ha!!!
/sussi

1 kommentar:

Anonym sa...

Barnen har längtat så länge efter Molly och nu är hon hemma och vi är fem i familjen. Bördig från Arnland d.v.s Skara-trakten. Välkommen att passa henne Sussi!

Ia m. familj