fredag 12 juni 2009

Himlen...

....har VERKLIGEN öppnat sig! Jisses vad det regnar! Och det är ju nästan kolmörkt ute också!
Sitter och klurar på vilka schyssta inredningsdetaljer jag ska införskaffa till det blivande kitschiga gästrummet! Jag var och beställde tapeterna idag iallafall och det blev (förstås) den bubbelgumsrosaprickigablommiga historien! Ska bli spännande att se hur det blir när den kommer upp på väggarna, vilket den förhoppningsvis gör om ett par veckor om allt går som det ska! Undrar om det tänkte regna imorgon också...det står nämligen fönsterputsning på programmet...
Nu till butiken. Eftersom jag bara har öppet imorgon och två veckor till så har jag bestämt att jag inte tar in några nya sommarkläder längre! Risken är ju stor att det inte hinner bli sålt!
Jag tar alltså bara emot sånt som jag kan öppna med i höst. Egentligen är det väl bara sommarklänningar/shorts/badkläder/solhattar/sandaler och liknande som jag ratar, resten funkar ju även i höst. Så tänk på det om ni tänkte svänga förbi med kläder och skor!

/sussi

Inga kommentarer: