lördag 4 april 2009

Vårskyltning!

Idag har jag ägnat mig åt att skylta om i butiken. Har hängt upp lite fina "vår-kit" som jag tycker passar tex en dag som denna; 12-15 grader varmt, strålande sol och KLARBLÅ himmel!!
(Och här står jag nere i källaren...)
Här kommer några matchningstips. Alla delar går GIVETVIS även att köpa separat!



STL 104: Vit skjorta med turkos blommor+turkos slipover från H&M jeans från Åhléns, brun manchesterkavaj från PoP samt Kavat promenadsko, stl 25. Totalpris 335:-.


STL 86: Blommig body från Kapp-Ahl, jeansklänning från Lindex, träningsjacka från PoP, skor från Kavat (stl 22) samt strumpbyxor och mössa. Totalpris 285:-.



STL 74: Body från Lindex, hängseljeans från H&M, hoodjacka från Diesel, keps från GAP samt
gympasko från Adidas (stl 20). Totalpris 280:-.

STL 74: T-shirt från H&M, PoP hängselbyxa, PoP collegekofta samt keps från H&M.
Totalpris: 200:-.


STL 68: T-shirt från GANT, jeans från Lindex, okänd fleecekofta. Totalpris 120:-.


STL 62: Fleeceset, kofta+byxa från H&M samt plyschtröja från Juliet. Totalpris 100:-.
STL 62: T-shirt och byxa från Lindex, kofta från Obaibi samt solhatt. Totalpris 130:-.

Om du kände att du blev lite inspirerad av detta så kom gärna förbi butiken och titta på alla andra fina vårkläder också!!

Nästa vecka är det öppet:

TISDAG 7/4 kl.16-20

LÅNGFREDAG 10/4 kl.12-15

Lite annorlunda mot en vanlig vecka, men ändå...

Nu ska jag snart ut i det vackra vädret!!

PS: Här är ett tydligt vårtecken för mig:
Mina pelargoner börjar ta fart!! Inte stor, men ändå redan en blomma!!
/Sussi

Inga kommentarer: