torsdag 16 april 2009

Solen!

God eftermiddag alla bloggläsare!
Just nu började solen titta in genom våra (EXTREMT smutsiga) fönster! Finns hopp om livet och en solig helg även denna vecka alltså! Var på ett möte inne på stan i eftermiddags och lyssnade på en hel del intressant som ligger LÅÅÅÅNGT bort ifrån secondhanda barnkläder! Men jag står ju med en fot i varje värld så att säga, vilket ju betyder att jag får det göttaste ur båda! En fot i "verkligheten" och en fot i en "drömvärld", så till vida att butiken driver jag som ett projekt som tidigare bara funnits i mina drömmar. Man kan väl säga att jag lever i en drömtillvaro just nu!
Har ett roligt och tillfredsställande arbete halva tiden och ett....vänta nu...hmmm... roligt och tillfredsställande arbete den andra halvan....! Vad konstigt det blev! Men det är ju på två HELT olika sätt! Nåväl, jag är jättetacksam för att jag fått möjlighet att göra detta och jag skänker en tanke (igen) till mina chefer som gett mig denna möjlighet! (Har ingen aning om ifall de läser min blogg, men OM...)
Tjohej, ungarna är utanför och leker med grannbarnen tror jag, i sällskap av pappa. Snart lär dom komma infarande med inte alltför rena händer och det är DÅ som jag slinker ner i butiken snabbare än nån hinner säga tvålkopp.

Hoppas det är soligt och fint imorgon, för då kan man ju vara ute i trädgården lite även om jag har öppet! Tyvärr är det ingen sol precis vid butiksingången, men det brukar lösa sig!

Oj, nu kom det kunder! Vi hörs!

Kram
/sussi

1 kommentar:

simply*U* sa...

här spöregnar det o vi har pyjamasparty.. 4 vilda ungar.. är det oansvarigt att öppna en flaska rött? sylvain kan ju alltid köra till akuten.. peppar peppar..