lördag 31 januari 2009

Öppettider för nästa vecka

Snart återvänder vi till ett kallt Stockholm. Har fått väderleksrapport lite då och då, bla av Pelles kollegor som han ringer till lite då och då… Här är det INTE kallt som ni förstår, utan ganska behagligt (hihi…).
Men livet ska snart återgå till det normala och därför vill jag redan nu meddela att öppettiderna för INLÄMNING i butiken för nästa vecka är:
Torsdag 5/2 kl. 16-20 samt
Lördag 7/2 kl. 10-13
Och precis som förut så är det förstås så att om dessa tider inte passar så ring mig på 070-5412091 så hittar vi en annan tid om jag har möjlighet.
Det börjar dra ihop sig till invigning ”på riktigt” för butiken och jag hoppas att ni inte missat att den blir lördagen den 28/2. Tiden återkommer jag till senare, men jag lovar redan nu att bjuda på något ät-och drickbart när ni kommer! Barnvänligt förstås, för det är ju trots allt en barnbutik
Imorgon bär det alltså hemåt igen efter två underbara veckor här på Bangtao Beach, några mil utanför Patong. Jag lovar att lägga ut lite bilder på bloggen när jag kommer hem igen, men här tar det för lång tid att göra det och man betalar ju för Internettiden, så jag tar det på måndag om jag hinner. Det är mycket som ska hinnas med då. Till att börja med så hoppas jag att barnen somnar om när vi kommer hem från Arlanda, eftersom vi landar mitt i natten och man inte sover särskilt bra på flyget, i alla fall inte jag. Och sen är det väl TVÄTTA som gäller. För barnens del är det säkert en hel del Legobyggande som står på agendan skulle jag tro. Vi är alltså lediga på måndag för att sen kliva in i verkligheten (lite brunare än vanligt förvisso) med stormsteg.
Nåväl, nu ska jag ta och sätta mig en stund i solen på balkongen medan barnen vilar (=spelar Nintendo) för att snart bli avlöst av P som just nu ligger och steker fläsk vi poolen eller möjligtvis på stranden.
Till min hovleverantör av smycken; krya på er så hörs vi när vi kommer hem! Skönt att höra att det gick (förhållandevis) bra. Viktigast är att A och T är okej!

Kram på er alla och vi ses snart!
/sussi

Inga kommentarer: