måndag 19 januari 2009

Inte gör det ont

Hej alla!
Som några av er vet befinner jag mig INTE i gamla Enskede just nu. Det gör INTE ont att var där vi är just nu. Solen skiner och det är (lagom) VARMT!!!
Efter första dagen börjar man ANA vartåt det lutar med hudfärgen! Barnen är toppnöjda, så länge dom får äta från barnbuffén och inte av den lokala maten, till mammas stora förtret. Vi har inte åkt så här långt för att dom ska käka korv och pommes i 14 dagar direkt. Men det ska snart bli ändring på det. Barnen har sett riktiga elefanter på stranden idag, men mamma trodde att dom lurades... Strax sover barnen och mamma och pappa tar kanske en drink på balkongen...
För er som bryr er; resan gick toppenbra, vi var trötta när vi kom fram men sov ikapp inatt. Jag sov 12 timmar i sträck vilket är mer än jag nånsin sovit på sju år!!!!!!!!!!!!!!!!!
Barnen sov längst, så nu är vi ikapp med tidsskillnaden. So far så kan jag rekommendera resmålet VARMT!!! Det är lagom varmt, lagom soligt, lagom skuggigt, lagom fläktigt, dvs perfekt för en lagom Svensson.
öppettider för butiken meddelas så fort jag känner att jag börjar få hemlängtan till butiken igen, vilket kanske kan dröja tills nästa vecka eller så!!!

Kramis,
Sussi

Inga kommentarer: