lördag 10 januari 2009

Kul!

Nu har jag då haft öppet första veckan och jag har fått in en hel del kläder! Så nu har jag att göra med att stryka, rensa och prismärka. Jag är ju ganska hård med att det absolut inte får vara några fläckar eller omodernt eller så. Det är för att jag vill att det som hänger på galgarna faktiskt blir sålt och att det blir ruljans på kläderna. Därför kommer jag också att hålla mycket humana priser. Man ska kunna komma in i butiken då och då och känna att det kommit in nya kläder. Hellre att det blir sålt än att det bara dammar igen på galgarna!
Dom flesta av er som lämnar in kläder vill att jag skänker det vidare till välgörenhet, tex om jag anser något är omodernt eller om något plagg har en fläck. Jag är mycket tacksam för det och jag VET att Bra Begagnat i Örebro blir jätteglada när dom får in dessa kläder och kan skicka dom vidare till behövande barn i andra länder. Så gör en god gärning och låt det gå vidare till välgörenhet!
Jag är fortfarande i skrikande behov av fler GALGAR! Så ta en extra titt i garderoben och lämna med även dom när ni lämnar in kläder!

Nästa vecka har jag öppet:
Torsdag 16-20 samt
Fredag 10-14

Välkomna då!

/Sussi

Inga kommentarer: