onsdag 7 januari 2009

Counter

Maken P hjälpte mig igår kväll (eller okej, han fixade och jag gjorde annat) med att lägga till ett räkneverk till bloggen. Det är ju bra för självkänslan att se att folk faktiskt är inne och läser det jag skriver. När jag går in på bloggen via min dator så händer det dock ingenting på räkneverket och tur är väl det för det hade ju blivit ganska missvisande:-) Just i denna minut har det iallafall varit ca 30 personer inne och tittat på bloggen sen igårkväll och det är väl okej för en nybörjare?

Inbillar mig att ni inte kan få nog med information om mina öppettider så här kommer dom igen:

IMORGON (spännande att ha dörren öppen för första gången...) 16-20
FREDAG 10-14
LÖRDAG 10-14

Jag har ju inte hunnit fixa ordentligt med skyltar och belysning och sådär, men jag ska göra mitt bästa för att ni ska hitta!
Jag har fått en avisering om ett paket med posten idag och jag HOPPAS att det är min nya "ÖPPET-flagga". Då får P sticka ut ikväll och skruva upp den. Sen har jag köpt marschaller att ställa ut så att ni hittar ner till dörren i mörkret.
Sen ska vi testa en sån där mojäng som plingar när man går in genom dörren. Eller plingar förresten...Jag testade ljudet igår och om jag inte hör DET upp till den privata sfären av huset då måste jag nog söka öronläkarhjälp!!! Den var inte diskret om man säger så! Måste kanske sätta upp en varningsskylt vid dörren så att jag inte skrämmer slag på er.
Sen ska det upp en ringklocka för dom gångerna jag har butiksdörren låst, den är också inhandlad. Snart ska det även beställas en skylt och lite schysst belysning, men en sak i taget...

Nu ska det lagas middag och sen ner och stryka lite inkomna kläder igen!!

Vi ses imorgon mellan 16-20, eller hur??

/sussi

Inga kommentarer: