söndag 21 februari 2010

Personalfest med stort P

Igår var jag på personalfest med mitt andra jobb (det var därför butiken var stängd). Dagen började med lunch och "konferensliknande inslag" för att därefter avslutas med stor FEST.
Vi var nästan 1.200 personer som blev serverade vid runda 8-mannabord och dessutom samtidigt underhållna av en stor orkester och Fredrik Swahn som konferencier. Artister var bla Elvis och Dolly Parton. Mycket dans och kära återseenden med gamla kollegor man jobbat med tidigare. Mycket trevlig afton som för min del tog slut redan vid elva. Det är ju en dag idag också! Barnens kusiner är på besök från Lyon och dom stannar bara idag så då vill man ju umgås så mycket som möjligt med dom!
Nu hoppas jag att det slutar snöa snart för jag börjar helt ärligt bli RIKTIGT trött på det här nu!
Var ute och skottade imorse...och sen en gång till när plogbilen varit här....och snart är det dags igen...!!!! Blä!
Hoppas bara att 1-årsjubileét inte snöar inne.
På lördag blir det (alkoholfritt) bubbel och godis till barnen (så långt lagret räcker) och 20% rabatt på allt i butiken!!!
Välkomna!
/Sussi

Inga kommentarer: