lördag 20 december 2008

Inlämning!!

Godmorgon!
Hoppas ni alla har det väl mitt i julstressen! Eller är ni kanske redan klara med alla julbestyr. Själv tog jag just den griljerade skinkan ur ugnen. Det ska bli smarrigt med en skinkmacka till lunch sen!
Igår kväll var jag och maken på Konserthuset och lyssnade på Real Groups julkonsert. Den var FANTASTISKT bra som vanligt! Dom är ju bara helt makalösa på att sjunga! Som vanligt punktmarkerade jag sopranen och P höll ett extra öga på basen. Inga anmärkningar direkt!

Ville bara tala om för er att jag nu spikat ett datum när jag slår upp dörrarna. Det kommer att ske (med dunder och brak??) LÖRDAGEN DEN 28/2 2009!!!
Men redan nu tar jag emot kläder för försäljning! Jag är hemma under jullovet och tar emot i mån av tid, ring mig på 070-541 20 91 så kommer vi överens om en tid.

I januari smygöppnar jag för inlämning (och viss försäljning om ni vill) på följande tider:
Torsdag 8/1 samt 15/1 kl.16-20
Fredag 9/1 samt 16/1 kl.10-14
Lördag 10/1 kl.10-14

Kommer även ha öppet vissa tider i februari för inlämning, återkommer om det!

Nu ska vi snart ut i julruschen och köpa en gran, vi kanske ses!
Kram,
S

Inga kommentarer: