torsdag 5 augusti 2010

Årets semesterutflykter är över!!!

Så var det dags för maken att börja jobba på måndag. Själv har jag två veckors semester kvar, men dom ska i stor utsträckning handla om inskolning för vår lillskrutt (som blir stooor på lördag). Därför är det nu slut på årets semesteräventyr, tråkigt nog! Vi har hunnit med att vara på Mallis, i Ö-vik och idag kom vi hem från en tripp till Dalarna. Där har vi bla avverkat Orsa Björnpark och Leksands Sommarland. Rekommenderas varmt!!! Till dessa äventyr kan läggas en hel del dagsutflykter till höger och vänster. Sommaren har varit snäll mot oss, det har inte regnat många dagar inte! Jag börjar nu så smått att planera för Kajulens utförsäljning ochg det känns ganska trist men ändå som en början på nåt nytt. Exakt VAD vet jag inte riktigt än, men jag har väl mina små funderingar...

Vi hörs!
/Sussi

Inga kommentarer: