onsdag 28 juli 2010

Kajulens framtid!!!

Som många av er redan förstått genom mailet som gick ut dels i förra veckan till alla Kajulens kunder och dels för en liten stund sedan till alla som prenumererar på Nyhetsbrevet så lägger Kajulen ner till hösten!
Det är med sorg i hjärtat jag gör det för det här var ju min dröm!!! Det är dessvärre ohållbart att fortsätta då nedgången varit markant det senaste halvåret. Det har varit tre fantastiska säsonger med butiken och jag är oerhört stolt över det jag åstadkommit med den. Och vilka fantastiska människor jag fått träffa under den här tiden! Så mycket positiv respons jag fått att det inte är sant!!! Utan er; ingen butik!!! Nu är det som det är och jag kommer att ha utförsäljning i butiken under två veckor i augusti, v.33 och v.34. Öppettiderna blir troligtvis "som vanligt" med undantag för att det är öppet bägge lördagarna. Jag hoppas ni vill komma och tömma butiken åt mig och dessutom kanske hinna snacka lite över en kopp kaffe eller varför inte ett glas "gravbubbel"!!
Vi måste ju avsluta butiken tillsammans med flaggan i topp, eller hur???

Nu kan jag bara konstatera att det är dags för en ny fas i livet ("och det blir bra det med!", sa en kär vän till mig). Dags för "Reclaim the basement". Ni som känner mig förstår väl att jag redan har nya planer för butikslokalen, dock inte någon kommersiell plan!
Vad jag däremot funderar på är att fortsätta med Första Hjälpenkurserna!!! Vad tror ni om det??? Nån som är intresserad???

Fortsätta blogga kommer jag nog att göra om än i mindre omfattning. Det är ju så himla kul!
Och namnet Kajulen får väl ligga och vila i väntan på nåt annat kul att hitta på!

Mer info om utförsäljning och annat kommer här på bloggen! Håll utkik!!!

Ha en fortsatt trevlig sommar!!!

/Sussi

Inga kommentarer: