fredag 20 november 2009

Snark!

Sitter just och slökollar på Doobidoo. Såg ni det? Såg ni kören som ställde sig upp och sjöng precis i början på programmet??? Gud, så gammalt! Vår kör medverkade i kultprogrammet "Det kommer mera" redan 1993 eller nåt sånt! Vi sjöng "Jag är en gammal fiskargubbe, sitter och lagar nät...". Det roliga i kråksången är att jag förstås har detta program inspelat och VEM satt inte två rader bakom mig då om inte min blivande man!! Men det visste jag ju inte då! Vi kollade på inspelningen för ett tag sen när vi skulle konvertera VHS till DVD.
HUR såg man ut egentligen??? Ska kolla med maken om det finns en chans att lägga ut ett klipp här på bloggen för då kan jag lova att ni får er ett gott skratt!! Hur kommer det sig att vi var med i detta program undrar ni förstås (eller...?). Jo, Arne Hegerfors urgulliga lilla fru Kerstin sjunger i vår kör, så DÄRFÖR var vi med!!!
Ska jag slå över till Idol nu, eller??? (Där har jag INTE varit med, men två av varandra oberoende personer tycker att jag är lik hon Bagge...jag tror det är smilgroparna...jag tar det som en komplimang...)

/Sussi

Inga kommentarer: