onsdag 3 februari 2010

Lagen om alltings....

ja, osv. Det var väl sjutton vad det snöar!!! Imorgon är det ju öppetdags för Kajulen igen och garagenedfarten är fullständigt igensnöad IGEN!!!!!Jag var ute och skottade idag när jag kom hem, men nu är det fullt med snö där igen. Antar att det får bli morgondagens träningspass att skotta ett par gånger! Först direkt på morgonen (nåja, det brukar maken fixa, men antar att jag får sköta garagenedfarten själv) och sen när jag kommer hem från jobbet (ja, det där andra alltså). Gäller att vara tidigt på jobbet så att jag kommer hem tidigt och hinner skotta innan jag öppnar.
FÖRRESTEN, min nya träningsmaskin funkar alldeles utmärkt, tackar som frågar! (Jasså, det var ingen som frågade...???) Toppengrej helt enkelt. Barnen kan dock inte förstå varför jag måste kolla på vuxenprogram och inte barnprogram samtidigt som jag tränar. Men häromdagen slog vi två flugor i en smälla lilla K och jag. Han vräkte sig i vår säng och kollade på Charlie och Lola medan jag stod bredvid och trampade!!!
Försökte kopiera en bild på min fräcka maskin, men jag är inte så teknisk så det får bli en annan gång. Eller så får jag helt enkelt plåta den själv!

/Sussi

Inga kommentarer: