torsdag 12 november 2009

Julbak!

Är hemma med lillskrutten som är sjuk i feber. MÅTTE det inte vara svinisen!!! Var iväg och tog ett prov idag så imorgon får vi svar...
Vad gör man då när man är hemma och vabbar...??? Ligger på latsidan, käkar praliner och kollar på dåliga teveprogram??? NÄÄÄ! Man kör igång med julbaket förstås! Igår när jag var hemma gjorde jag saffransskorpor och mjukpepparkaka i långpanna, det var det enda jag hade ingredienser till. Sen på kvällen åkte jag iväg och handlade lite, så idag blev det lussekatter, men jag HÖLL på att glömma saffranet. Kom på det i sista stund och jag tror att det blev bra till slut! Hade tänkt göra kanelhjärtan också, men hann inte det eftersom vi fick en läkartid. Det får bli en annan dag, kanske imorgon bitti innan öppning!
Nu öppnar jag om en och en halv timme, välkomna då!

/Sussi

Inga kommentarer: