måndag 30 november 2009

Hipp Hurra!

Idag fyller min blogg ETT ÅR!!!! Kan inte fatta att det gått så länge sedan jag gjorde mitt livs allra första blogginlägg!!! Det har verkligen varit ett år fyllt av roliga händelser, speciellt naturligtvis när jag kunde öppna min lilla butik "på riktigt" och inte bara skriva om alla förberedelser på bloggen! Kunde aldrig drömma om att JAG skulle bli en liten bloggerska, men det gick ju vägen det med! Och jag är mäkta stolt över antalet besökare på bloggen! Till dags dato har 6888 personer varit inne och läst. Och ja, jag vet att det inte är unika besökare, men jag är stolt ändå!!! De betyder att det i snitt varit ca 15-20 personer varje dag inne och läst och det är jag jätteglad för! Och räknar man från det att butiken öppnade så är det i snitt 25 personer som varit inne varje dag! Toppen!!!

Idag har jag varit med stora L i skolan hela dagen. Det var verkligen superkul att få vara med och se vad dom gör hela dagarna! Frågar man L när han kommer hem vad han gjort så rycker han oftast bara på axlarna och säger: "Vet inte" eller: "Kommer inte ihåg".

Vad tycker ni; ska vi köra lite schysst erbjudande den här veckan?? Det börjar ju så sakteliga att dra ihop sig till jul, så denna vecka lämnar jag 20% rabatt på klänningar, skjortor, slipovrar samt "finbyxor" (inte mjukisar).
Kom och fynda vet ja!
Nu ska jag stryka och prismärka lite....

Grattis till min lilla blogg och TACK för att ni läser!
/sussi

Inga kommentarer: